martes, 5 de septiembre de 2023

CBD i espardenyes - Triquell

 

No vull
Viure absent per ser aclamat
Em projecta una pantalla però no em sento il·luminat
Signar una papeleta va sotmetre'm a un tirà
Sòc conscient de qui m'explota per darrere i per davant
 
A vegades parlo bé
Tot i estar fatal
Sòc producte d'un producte
D'un mercat que ven humans
Ara em jutja molta penya
Que sembli que m'és igual
Renuncio a l'amor propi per validació global
 
Tingues flow constant
A mi deixeu-me en pau
Deixeu-me volar
No sòc pàs polític
No vinc a vеndre veritats
 
CBD, espardеnyes i una escapada rural
Calla, xapa i traga perquè tot sembli real
CBD, espardenyes i una escapada rural
Callo, xupo i trago per tindre nota final
CBD, espardenyes i una escapada rural
Callo, xupo i trago per tindre nota final
Callo, xupo, trago eh
Per tindre nota final
Callo, xupo, trago eh

DISC: Entre fluids, Halley Records (2023)

VÍDEO: AQUÍ