martes, 17 de diciembre de 2019

Un cor massa gran – Eider Rodriguez



“Sentia com si aquella tarda hagués trobat alguna cosa especial, un encanteri com el que sentia quan collia petxines a la platja, i el vaig voler retenir, atrapar-lo perquè no s’escapés, tot i que sabia que, en allunyar-me d’allà, l’encanteri s’aniria esvaint a poc a poc.”

“En acabar, vaig voler abraçar-la, però em va defugir. Com sempre que volíem fer una cosa bonica, acabàvem malament. Érem com alquimistes que convertien l’or en deixalles.”


“En algun lloc havia sentit que antigament es recomanava a les dones que patien de melangia que miressin córrer l’aigua, perquè aquest moviment s’enduia els mals sentiments. Fos com fos, el cas és que vaig trobar en el riu matisos inesperats: vaig descubrir l’olor dels aiguamolls i el misteri del fang.”